joi, 15 decembrie 2011

Seenow: conţinut TV direct pe tabletele Samsung

Direct One şi Samsung Electronics România au lansat astăzi, în premieră în România, aplicaţia Seenow, care oferă acces în timp real la conţinutul transmis de posturi TV româneşti. În primă instanţă, aplicaţia va putea fi instalată pe tabletele Samsung Galaxy Tab 10.1 pentru ca, în scurt timp, să fie optimizată şi pentru celelalte modele, precum şi pentru alte dispozitive Samsung, cum ar fi smartphone-urile.

Seenow va putea fi descărcată online, la adresa www.samsungmobilers.ro/mobiletv.apk, urmând ca în luna ianuarie să fie disponibilă pe Android Market şi Samsung Apps. În primele 6 luni de la lansare, Seenow va putea fi downloadată gratuit de către posesorii de tablete Samsung. Utilizatorii vor putea beneficia, prin intermediul acesteia, de streaming în timp real pentru 13 posturi de televiziune româneşti: 5 posturi generaliste, printre care B1TV şi Kanal D, 2 posturi de ştiri, Realitatea TV şi The Money Channel, precum şi 6 posturi de muzică, printre care Kiss TV şi UTV. Acestora urmează să li se adauge în lunile următoare încă 8 posturi TV.


“Samsung Electronics România desfăşoară mai multe programe prin care urmăreşte crearea de conţinut relevant pentru utilizatorul român”, spune Sorin Manea, Managerul Diviziei Mobile în cadrul Samsung Electronics România. „Samsung a mai susţinut direct, pe lângă Seenow, şi realizarea altor aplicaţii precum Trafic Data (info trafic), Mersul trenurilor, News Hub, Orange Film, Flight schedule, Courier Hub, iar pentru viitorul apropiat avem în dezvoltare aplicaţii care să folosească funcţiile senzorilor de mişcare. În plus, prin evenimente şi concursuri precum Samsung Developers Day, Galaxy Tab Apps sau Internetics, încurajăm atât dezvoltatorii, cât şi brandurile, să lanseze cât mai multe aplicaţii valoroase pentru publicul din România.”

Compania dezvoltatoare a aplicaţiei, Direct One, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa companiilor care vând servicii în regim wholesale către marii operatori de comunicaţii. În urmă cu 3 ani, Direct One a luat decizia de a investi în dezvoltarea unei noi linii de business, care să diferenţieze compania de competitorii săi din piaţa de telecom şi să exploateze oportunitatea oferită de nevoia de distribuţie a conţinutului video pe Internet.

După 3 ani de experienţe complexe în proiecte de online video împreună cu mari companii media (TV şi presă scrisă), precum şi operatori telecom, Direct One relansează portalul Mediadirect.ro, primul portal de VOD din România, sub un brand nou, Seenow.

“Distribuţia de conţinut premium în mediul online este un subiect foarte dificil şi controversat, având în vedere cât de atipică este piaţa din România şi cât de dificil este să estimezi potenţialul de consum real. Seenow este un brand fresh, care vine să continue printr-o ofertă de continut mult mai variată şi printr-o interfaţă foarte simplă şi atractivă, drumul deschis de Mediadirect.ro în urmă cu 2 ani. Seenow va putea fi accesat în scurt timp de pe orice dispozitiv multimedia, fie tableta sau smartphone, console de jocuri sau televizionare conectate la Internet. Vrem să oferim utilizatorilor mobilitate maximă şi un serviciu care să le asigure toate nevoile de consum de conţinut, fie că este vorba de TV, filme de top din Box Office sau conţinut de nişă, precum documentare, romance sau filme româneşti clasice. Şi acesta este doar începutul“, declară Cătălin Clemente, Director Marketing şi Vânzări, Direct One S.A.

Lansarea aplicaţiei Seenow alături de Direct One demonstrează încă o dată angajamentul Samsung de a oferi o experienţă multimedia completă, nu doar prin dispozitive echipate cu ultimele tehnologii, ci şi prin conţinut relevant. De aceea, Samsung s-a implicat activ în susţinerea dezvoltatorilor de aplicaţii. Concursurile bada 2.0 Power App Race, destinat dezvoltatorilor bada, şi Galaxy Tab Apps, ce vizează dezvoltatorii Android, sunt doar câteva dintre iniţiativele prin care Samsung îi sprijină pe cei care contribuie la crearea de conţinut valoros pentru utilizatorii de dispozitive Smart din portofoliul companiei.

Cea mai recentă iniţiativă a Samsung în zona dezvoltării de aplicaţii a fost participarea la Internetics, cel mai mare festival din ţară ce vizează zona de branding, marketing şi advertising online. Samsung a reafirmat susţinerea dezvoltatorilor de aplicaţii mobile prin organizarea unor seminare pe această temă, adresate nu doar programatorilor, ci şi managerilor din companiile româneşti. Tema principală a acestora a constituit-o calitatea de canal media a aplicaţiilor mobile, ce pot constitui un liant în comunicarea continuă între companie şi consumatori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu